Vlhčené ubrousky na monitor a plast

Základní informace


Název zadávacího postupu

Vlhčené ubrousky na monitor a plast

Systémové číslo NEN

N006/18/V00010733

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P18V00010733

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Datum uveřejnění ZP na profil

25. 07. 2018 13:04

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

29. 06. 2018 23:59

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Mgr.

Jméno

Jiří

Příjmení

Jirout

E-mail

jiroutj@army.cz

Telefon 1

+420 973244338

Předmět


Popis předmětu

Jedná se o nákup vlhčených ubrousků v dózách na monitory a na plast dle bližší specifikace ve Specifikaci zakázky (Příloha č.: 1) této výzvy. Na zboží požadujeme záruční dobu 24 měsíců. V případě technických dotazů kontaktujte rtm. Janu Šulcovou tel. 973 244 286. Seznam materiálu a bližší specifikace viz Specifikace zakázky. Vyplněná Objednávka na nákup majetku (Příloha č.: 2) a Specifikace zakázky (Příloha č.:1) musí být přiložena k cenové nabídce uchazeče při podání nabídky. Nabídka bez řádně vyplněné Specifikace zakázky, nebo Objednávky na nákup majetku, nebude akceptována a uchazeč bude vyřazen. Do Vaší celkové nabídkové ceny započítejte veškeré výdaje pro prodej a dodání zboží, nabídnutá cena bude cenou konečnou. Kompletně vyplněná Specifikace zakázky (Příloha č.: 1) musí být součástí Vaší nabídky. Nabídka bez řádně vyplněné Specifikace zakázky a statutárním orgánem podepsané Objednávky na nákup majetku nebude akceptována a uchazeč bude vyřazen. Součástí Vaší nabídky musí být též výpis z Obchodního nebo Živnostenského rejstříku ve formátu PDF, který nesmí být starší 90 dnů ke dni spuštění zakázky. Zakázka je brána vždy jako jeden celek, Vaše nabídka musí obsahovat všechny položky ze Specifikace zakázky (Příloha č.: 1), v případě nedodání byť jediné položky je považována za neúplnou a uchazeč bude vyřazen. Dodání zboží provést k VZ 5512 Pardubice - Semtín v pracovních dnech v době Po-Čt 7:00-14:00, pá 7:00-12:00. Termín závozu oznámit telefonicky předem. Doprava je na náklady prodávajícího. Uchazeč je povinen dodat zadavateli zboží nové, doposud nepoužité, odpovídající platným technickým, bezpečnostním a hygienickým normám a předpisům výrobce s doklady od výrobce nezbytnými k převzetí a užívání zboží v českém jazyce. V případě shodnosti nabídek bude veřejná zakázka zrušena a vyhlášena znovu.

Kód z číselníku NIPEZ

39525800-6

Název z číselníku NIPEZ

Úklidové hadry

Kód z číselníku CPV

39525800-6

Název z číselníku CPV

Úklidové hadry

Textové pole pro popis místa plnění

VZ 5512, 530 02 Pardubice

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailVlhčené ubrousky na monitor a plast39525800-6Úklidové hadry

Místo plnění


CZ053Pardubický kraj

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail25. 07. 2018 13:04Uveřejnění účastníků
Detail25. 07. 2018 13:04Uveřejnění výsledku
Detail25. 07. 2018 13:00Uveřejnění účastníků
Detail25. 07. 2018 13:00Uveřejnění výsledku
Detail25. 07. 2018 12:16Uveřejnění účastníků
Detail25. 07. 2018 12:16Uveřejnění výsledku27. 08. 2018 08:50Mgr. Jiří Jirout
Detail21. 06. 2018 10:03Uveřejnění zadávacích podmínek