Vlhčené ubrousky na monitor a plast
Základní informace
Název zadávacího postupu
Vlhčené ubrousky na monitor a plast
Zadavatel
Ministerstvo obranySystémové číslo NEN
N006/18/V00010733
Aktuální stav ZP
Zadán
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P18V00010733
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
Zakázka malého rozsahu
Druh
Veřejná zakázka na dodávky
Datum uveřejnění ZP na profil
25. 07. 2018 13:04
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
29. 06. 2018 23:59
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Mgr.
Jméno
Jiří
Příjmení
Jirout
jiroutj@army.cz
Telefon 1
+420 973244338
Předmět
Popis předmětu
Jedná se o nákup vlhčených ubrousků v dózách na monitory a na plast dle bližší specifikace ve Specifikaci zakázky (Příloha č.: 1) této výzvy. Na zboží požadujeme záruční dobu 24 měsíců. V případě technických dotazů kontaktujte rtm. Janu Šulcovou tel. 973 244 286. Seznam materiálu a bližší specifikace viz Specifikace zakázky. Vyplněná Objednávka na nákup majetku (Příloha č.: 2) a Specifikace zakázky (Příloha č.:1) musí být přiložena k cenové nabídce uchazeče při podání nabídky. Nabídka bez řádně vyplněné Specifikace zakázky, nebo Objednávky na nákup majetku, nebude akceptována a uchazeč bude vyřazen. Do Vaší celkové nabídkové ceny započítejte veškeré výdaje pro prodej a dodání zboží, nabídnutá cena bude cenou konečnou. Kompletně vyplněná Specifikace zakázky (Příloha č.: 1) musí být součástí Vaší nabídky. Nabídka bez řádně vyplněné Specifikace zakázky a statutárním orgánem podepsané Objednávky na nákup majetku nebude akceptována a uchazeč bude vyřazen. Součástí Vaší nabídky musí být též výpis z Obchodního nebo Živnostenského rejstříku ve formátu PDF, který nesmí být starší 90 dnů ke dni spuštění zakázky. Zakázka je brána vždy jako jeden celek, Vaše nabídka musí obsahovat všechny položky ze Specifikace zakázky (Příloha č.: 1), v případě nedodání byť jediné položky je považována za neúplnou a uchazeč bude vyřazen. Dodání zboží provést k VZ 5512 Pardubice - Semtín v pracovních dnech v době Po-Čt 7:00-14:00, pá 7:00-12:00. Termín závozu oznámit telefonicky předem. Doprava je na náklady prodávajícího. Uchazeč je povinen dodat zadavateli zboží nové, doposud nepoužité, odpovídající platným technickým, bezpečnostním a hygienickým normám a předpisům výrobce s doklady od výrobce nezbytnými k převzetí a užívání zboží v českém jazyce. V případě shodnosti nabídek bude veřejná zakázka zrušena a vyhlášena znovu.
Kód z číselníku NIPEZ
39525800-6
Název z číselníku NIPEZ
Úklidové hadry
Kód z číselníku CPV
39525800-6
Název z číselníku CPV
Úklidové hadry
Textové pole pro popis místa plnění
VZ 5512, 530 02 Pardubice
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Vlhčené ubrousky na monitor a plast | 39525800-6 | Úklidové hadry |
Místo plnění
CZ053 | Pardubický kraj |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
25. 07. 2018 13:04 | Uveřejnění účastníků | |||
25. 07. 2018 13:04 | Uveřejnění výsledku | |||
25. 07. 2018 13:00 | Uveřejnění účastníků | |||
25. 07. 2018 13:00 | Uveřejnění výsledku | |||
25. 07. 2018 12:16 | Uveřejnění účastníků | |||
25. 07. 2018 12:16 | Uveřejnění výsledku | 27. 08. 2018 08:50 | Mgr. Jiří Jirout | |
21. 06. 2018 10:03 | Uveřejnění zadávacích podmínek |